Διογένης, 410-323 π.Χ.

Η στάση απέναντι στην εξουσία πρέπει να είναι ίδια με τη στάση απέναντι στη φωτιά: να μην στέκεσαι ούτε πολύ κοντά , για να μην καείς, ούτε πολύ μακριά για να μην ξεπαγιάσεις.

27/7/10

Μυθοι και αληθειες για τους κοιλιακους - Σωστοι κοιλιακοι



Ωσαν γυμναστης σε λιγοτερο (ελπιζω) απο 3 χρονια, και επειδη εχω δει πολλες βλακειες σε δηθεν εγκυρα περιοδικα η δηθεν εγκυρες ιστοσελιδες, σκεφτηκα να γραψω πως γινονται ΣΩΣΤΑ.

  Πρωτα απο ολα ομως να ξεκαθαρισω ομως οτι αν αν εχεις γυμνασμενους κοιλιακους δεν εισαι απαραιτητα και καλος εραστης. Βλακειες, βλακειες, βλακειες ΄δημοσιογραφων΄ που δεν εχουν ιδεα απο γυμναστικη. Επισης, για να εχεις καποιος ενα ωραιο αποτελεσμα, δεν αρκει να δουλεψει κοιλιακους με μονο μια ασκηση. Τελος οι κοιλιακοι, δεν ειναι ενας αλλα 4 μυες(ορθος κοιλιακος, εξω λοξος, εσω λοξος, εγκαρσιος κοιλιακος, τετραγωνος οσφυικος μυς).

 Προσπαθηστε να κανετε ασκησεις, οι οποιες απομονωνουν τους κοιλιακους. Δηλαδη ασκησεις κοιλιακων με αρσεις των σκελων ξεχαστε τες. Μπορει η δραστηριοτητα των κοιλιακων σε τετοιες ασκησεις να ειναι μεγαλη ΑΛΛΑ προκαλει προβληματα οπως οσφυικη λορδωση και προβληματα στην οσφυικη μοιρα.

Και ποιες ειναι οι σωστες  ασκησεις??

1)Μια καλη ασκηση ειναι απο υπτια κατακλιση (ξαπλωμενος με το κεφαλι να κοιταει πανω), με ελαφρως λυγισμενα τα ποδια,  και τα χερια προς τα εμπρος, καμψη του κορμου (σηκωμα του κορμου) μπροστα μεχρι 40 με 45 μοιρες. Αυτη ειναι μια σχετικα ευκολη ασκηση για τους κοιλιακους.



 2)Μια παραλλαγη της, μεσαιας δυσκολιας ασκηση, ειναι με τα χερια τοποθετημενα στο στηθος, ενω η πιο δυσκολη παραλλαγη της ειναι με τα χερια πισω στον αυχενα.





 3)Αλλη μια ασκηση που μπορει να γινει ειναι απο την ιδια θεση, να πραγματοποιησουμε πλαγιες καμψεις του κορμου μια απο τα δεξια ενναλαξ(δηλαδη καμψη του κορμου απο την δεξια μερια, ταση του κορμου, καμψη του κορμου απο την αριστερη πλευρα, ταση του κορμου κ.ο.κ.)



4)Τελος μπορουμε απο ορθια θεση, να πραγματοποιησουμε καμψη του κορμου εως 40 με 45 μοιρες και μετα να πραγματοποιησουμε στροφη του κορμου δεξια και αριστερα (και εδω μια φορα απο την μια, μια απο την αλλη.)

Τα υπολοιπα στο γυμναστηριο!!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα, θα μπορούσες να εξηγήσεις ή/και να δείξεις με μια εικόνα τι είναι η άρση σκελών ως άσκηση για κοιλιακούς για να ξέρουμε να την αποφύγουμε; Είναι μήπως η λεγόμενη γέφυρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή